Assalamualaikum (*゜▽゜ノノ゛☆

Dah dua hari dah saya tak update blog saya..

Busy ke? Or malas? hahaha...tak tau la tp lepas bukak sekolah nie saya tak dapat peluang untuk update blog saya dah..
Aiiishhh..bersarangla jawabnya saya punya blog, even game saya pun saya akan hiatus

(* ̄Oノ ̄*) malas la nak cite pasal tuu..

tadi lepas makan, adik saya cakap, saya ni kan senang sangat dipermainkan lelaki..
Entah la saya nak cakap betul atau tidak..tp mmg saya ni lurus...
Mudah sangat kan percaya kat orang..hihi...
Tp walaupun camtu, saya tak sesekali jualkan maruah saya..
Saya juga seorang perempuan tp saya bukannye betina dan perempuan murahan atau perempuan jalanan

Saya kan nak katakan diri saya ni ego pun ada, 
tp lelaki kan tak sukakn perempuan juga ego seperti mereka ye tak? 
So saya juga kena kawal ego saya

and , baru baru ni kawan saya kata saya ni cepat marah berbanding dulu..
Ye ke?? Entah la... saya sendiri pun tak kenal diri saya nie..hehehe
Maaflaah.. saya ni kan manusia biasa, 
Biasa la, kelemahan pun ketara sgt kan?

Tp saya akan cuba baiki diri saya ni ke arah lebih baik,
So beri la tunjuk ajar ye
Bimbing saya ke jalan benar
Saya takkan marah
Insyaalllah (=⌒▽⌒=)


#Perempuan bila gembira, dia senyum , bila sedih pun dia cuba untuk senyum, sebab dia taknak orang di sekeliling dia risau tengok dia menangis ♥

0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)