Assalamualaikum semua :*:・( ̄∀ ̄)・:*:

Semua sihat kan?? wehehehe 

Saya ni baru balik dari kampung semalam,
ingatkan nak terus blogging je semalam, tp rasa penat sangat laaaaa >,<

Persiapan kenduri la apa laa... tp kenduri tu just kecil kecilan coz jemput keluarga terdekat and jiran terdekat ye tak (*^ー^)ノ

Kenduri just untuk birthday party tp ala ala kampung..hahahaha xD
Kampung kampung pun tp happy tau (^ε^)♪


Ni adalah salah satu birthday girl waktu tuu... iaitu adik saya ..(*゜▽゜ノノ゛☆
Adik Izzah, happy birthday dear my sweetheart..Alahai...hahaha..cam la aku mak dia kan :P
hihi..tp dia mmg adik kesayangan saya...selalu ceriakan saya...taktau la siapa bakal buat saya tertawa lepas ni ye

Duduk kampung tu mmg la kadang2 membosankan, maklum la dah biasa dgn IT je tersedia kat umah... duk kampung takde benda tu semua...haram tak nampak :P
and datang adik sepupu yg masih kecil lagi ..umur dia dalam 2 tahun lebih camtu...

p/s : yg belakang baby tu adik bongsu saya Farahani

kebetulan mak dia sibuk..so saya jaga dia la...mula2 tuu takut gak... dari dulu takut budak..huhuh..tp lepas je jumpa dia nie, takut tu dah mula hilang sikit2..wah wah !!!

Tengok gelagat dia mmg comel sgt!!!!
Geram nak cubit jee pipi dia... ヽ(゜▽、゜)ノ
Aktif juga budak nie, sampai malam ajak main...letih sampai terrtidur laa mainnye..hahaha...saya pun turut sama tertidur :P
tp mmg seronok laa.... sehari sblm saya nak balik ke rumah, waktu malam, dia main dgn saya, and waktu tgh main tu, dia kata kat saya, " Aesya lapar, nak makan" awww..so sweeet, 
Saya suapkan dia makan, hampir habis la nasi dia makan, seronoknyaaa <3
Lepas tu dia sambung main lagi...LOOL (banyak betul tenaga budak kecik kan?)

satu ketika tu, dia cakap kat saya (Aesya sayang kakak) 
Wahhh....hati saya terusik gembiranyaaaaa <3

Aesya~ akak pun sayang aesya... nanti kita jumpa lagi yee :')

#KataHikmah

♥ Cinta itu kejujuran kerana cinta tidak pernah memaksa..
♥ Cinta itu murni kerana cinta memerlukan ketulusan hati..
♥ Cinta itu kekuatan kerana cinta memerlukan ketabahan..
♥ Cinta itu kesabaran kerana cinta menguji keimanan..
♥ Cinta itu keredhaan kerana cinta pemberian Tuhan..
♥ Cinta itu kemaafan kerana cinta sangat sensitif..
♥ Cinta itu kesetiaan kerana cinta hanya pada yang satu..
♥ Cinta itu persahabatan kerana cinta asasnya kepercayaan..
♥ Cinta itu inspirasi kerana cinta membina kekuatan..




0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)