Assamualaikum semua

Harap semua kan baik2 aja, 
Saya ni sihat, Alhamdulillah..

Saya ni kan dalam perasaan hampa, sedih, gundah
Tak tau la apa lagi saya nak rasa, semua nya negatif aura
Ada kawan nie, dia mmg baik, dia baik dgn saya and dia cakap dia sayang saya
Saya juga terkejut.. Dia mohon untuk saya terima dia,
Saya cakap kat dia, andaikan dia bersabar menunggu saya, maybe saya boleh terima dia
tapi dia sendiri sudah berputus asa .. Dia malah mengatakan saya permainkan perasaan dia,
Saya tak terlintas dalam fikiran nak permainkan perasaan dia, 
Dia tak faham, seandainya Tuhan tu dah jodohkan seseorang, sejauh mana orang tu pergi tetap akan datang kembali.. Saya tak nak ambil keputusan melulu untuk menerima seseorang dalam hidup saya

Cukup la derita saya pernah alami... Orang yg pernahkan lukai hati saya tuh, nak tanggung semua kesakitan tu... Saya tak perlu semua tu.. Luka yg dia tinggalkan sangat mendalam, bukan mudah untuk dirawat.
Saya percayakan orang sepenuh hati walaupun saya tahu maybe sesiapa pun bakal permainkan saya tp kenapa orang susah nak percaya kan isi hati saya nie..

Siapa sangka kan gadis macam saya nie mudah dilukai..Mudah diusik tp juga mudah dilukai..
Sejauh mana sayang saya pada seseorang, saya tak mampu melawan takdir seandainya orang saya sayang tu bukan jodoh saya. Jadi saya semadikan nekad yg kasih dan sayang saya tidak membawa saya ke jalan maut.
Saya sayang kan semua insan yg bergelar family, sahabat, teman-teman, dan org istimewa...
Istimewa atau tidak, hanya saya dan Allah yg tahu..
Jodoh saya dan mati saya di tangan tuhan, Siapa tahu, bilakah jodoh kita.. Adakah kita bakal merasai membina masjid? Adakah kita hanya dapat menyediakan tempat bertemu dgn tuhan di Akhirat?

Segala galanya adalah rahsia Allah, Dia yg Maha Mengetahui lagi Maha Berkuasa

Ya Allah, Kuatkan lah iman hambaMu ini Ya Allah. tunjukkan la petunjuk dan Hidayah Mu ya Allah, Sesiapapun aku sayang dan bakal menyayangi, sayang ku pada mereka ikhlas kerana Allah.

0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)