Assalamualaikum semua,

aisshh, rasa lama sangat tak blog kan? Ish ish ish!!!

Tak elok tau... Ala ... tak lama saya akan tinggalkn blog saya juga..
Alamak!! Bersarang la blog saya D:

Huhuhuh...nape la asrama tak de internet =.=

Leceh betul @#$%^ !!!!

Dah la... tak payah nak marah2..hari ni kan dah enjoy :D

Hari ni dapat juga keluar dgn kawan saya Syihin Naz, saya panggil dia Eyn chan <3
Sayang awak!!! xD

Anyway, thanks ye coz ambil aku di rumah and hantar aku balik sampai ke rumah... 
Nanti kalau aku ada kereta and lesen baru aku bawa ang pulak tau.. tak de lesen coz takde kereta extra nak jadi mangsa aku ...pffttt :P

Hari ni bangun awal la kut...lepas solat subuh jam 6.50 pg..(pergghh lewat tuh!!!!)
and terus tak tidur, tp rasa malas nak bangun... tp hati dah tekad nak jumpa kan..so aku selesaikan lah kerja aku, basuh kain baju, cuci dapur , kemas rumah (ye la kemas rumah tu adik yg tolong..acap je lebih      -_-)

dah siap kerja tu terus mandi, lepas je mandi, eyn chan call kata dia dah sampai taiping..WAH!!!!!!!
Aku tak siap lagi tuu..Kelam kabut dibuatnya,....
Then kitorang pergi la ke Tesco dulu



Besar tak Tesco? besar kan? kekekee....saja je promote..maklum la pergi dgn orang Kedah..hahaha

Jalan-jalan di dalam tu and makan di KFC dalam tuu





Ni la apa kitorang makan td...ala biasa biasa jee :P
Saya makan dgn adik saya


Ni yang Eyn chan makan...LOOOL tp air tu tukar dgn Air Milo!!! wahahaha

Terliur juga saya ..hehehe,..tp tak leh makan udang xP

Dah makan kenyang tuu, kitorang pergi ke Taiping Sentral



Terjah aja mana-mana kedai dalam tu...berpusing pusing kitorang dalam tuh...naik pening dibuatnye...
hahahaha 

Lepas tu pergi la dkt kedai komputer tingkat 3
Eyn chan dia nak beli mouse


Tp bukan jenama ni yee.. :P 

Dah puas berjalan-jalan kitorang pergi ke kedai hadiah...saya dgn Eyn chan beli key chan yg sepasang (biasanya BFF dan Couple buat camtu kan? Geeeee)

Dah abis bayar kitorang pergi ke Taman Tasik Taiping...


Cantik cantik semua nye kan? :D

hehehe... penat merantau taman tu, actually banyak tempat lagi tak pernah saya pergi walaupun orang Taiping -___- sorry!!!

lepas tu kitorang dah penat, kitorang balik...hehehe...

its fun , and i wish could go again with u and our friend, xie xie eyn chan <3











0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)