Assalamualaikum xD

Saya kembali petang nieeee!!!!

Tibe2 je keluar...hahaha...td ayah panggil kata Jom keluar...kata nak pergi beli Tablet...adeehh...
Tak pikir apa2 terus keluar...

Puas pergi merata tempat, mmg la banyak la mahal, lepas tu masa nak pergi pekena cendol Taiping, tiba2 la accident kereta kitorang..Wahh!!! Gila kau... rasa nak jatuh jantung dibuatnye..mujur kitorang selamat >__<
Lepas tuu kitorang pergi je la makan dulu and baru pi Taiping Sentral, konon nak cari kat sana la,.. tgk cam tak de je..tp dalam takde nak beli pun , adik lapar..So, pergi je la beli waffle... aiishh aisshh...

Lepas tuu, baru la pergi satu kedai and terus beli tablet tu.....kena belajar dulu guna baru la ajar ayah..hahahaha xD

Yang penting perut kenyang..agaknye la..hehehe

Lepas tuu, mama saya pergi ke Plaza Taiping, mula2 blur juga lepas tu dia suruh saya pilih handbag mana nak,,,waaaahhh!!!
Saya tak tau...lepas tuu ada handbag tuu berkenan, harganya RM 40 , mula2 offer RM38 , mak saya punya nakkan RM 36..perghhh, lama giler offer dgn tauke tuh, tabek la kat mama pandai main offer, muka saya tak tebal untuk main offer dgn orang..hehehe...tak pandai bab bab niaga nih >_< Harap Maaf!!!

0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)