Harrroooo ~!!! Konichiwa , Assalamualaikum :D

Apa khabar semua, harap semua sihat yee... Tp kan saya yg tak berapa sihat T_____T
Terus selsema lepas bangun pagi td, rasa nak tidur balik je..tp tak leh... banyak kerja laa..
Aiiishh...teruknye saya :c

Anyway, hari ni dah masuk 13 hari bulan dah... dah nak dekat la bulan Januari...huhu
Dah la tak prepare apa untuk semester ke 2 nie T__T
Memang la susah nak bergerak..silap2 terkandas la aku ... Kawan2 semua dah bergerak..

Ehhh??? Jangan la pikir begitu....Positif Positif~!!!

Saya boleh boleh boleh...Kawan leh buat saya pun boleh la buat ... pffttt xD
 Apa aku mengarut nie ye...hohohoho...sory guys xD

Kejap lagi nak pergi cyber cafe...adeeehh...harap je ada internet kat rumah tp pi cybercafe gak =A=
Mana taknye, tak de kebebasan kat rumah, nak main kena marah...biasa la, saya la kena mengalah 
Dah biasa la saya berkorban untuk org lain, even untuk perasaan saya,
Banyak kali la saya korbankan, cuma org je tak sedar ye tak? :)
Tp benda tuu bukan suatu pembaziran la, malah suatu kebahagiaan walaupun tidak lama ✿‿✿

Dah tgh hari, saya tak makan lagi :I


hihihi, tgk gambar nie ,makanan nie comel sangat la.... tak sanggup nak makan... (•͡˘˛˘ •͡)

Tp saya nie tak makan coz habiskan masa td tgk cerita Hunter x Hunter....hahahaa...dah masuk episode 32..susah nak lepas kan laaaaaa Q_Q





0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)