Assalamualaikum ~!!!

hahaha, dah lewat malam nie baru nak update blog,
Mula mula nak buat petang tp rasa cam malas SANGAT!!!

Geram pun ada bila datang malas nih...
Dah la esok nak balik kampung,..aiisshhh...tak packing baju lagi nih
Habis lah aku...Q____Q
Rasa malas sgt tau nak balik kampung, tapi mengenangkan ada kenduri and birthday adik saya dan sepupu saya so, kena la pergi...GIVE UP JE LA Cik adik POYO =A= ( taw aku nie poyo)

Hari ni kan since, esok perjalanan jauh, so kan, saya tak mau tidurr!!! nak balas dendam untuk 4 hari tak dapat main...pfftt...Geram pun ada

hehehe, biarlah..anyway hari ni seronok sgt coz saya dgn adik saya dalam RO ,namanya Faslyn, dia dan saya have a GIRL TALK !!! 

Rasa excited la cakap dgn dia..wehehehee

Nanti kan bila esok dah pergi sana, mesti bosan giler laaa... asyik tidur makan...LOOL
Aiiishhh , boleh gemuk macam ni..takleh jadi nih!! Habis aku ><




0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)