Akhirnya dapat juga saya blogging, hheehehe, dah obsessed blog? 
Saya pun tak tahu laa... 
Yang penting dapat blog :)

Hari ni alhamdulillah
sibuk tau, pagi bangun buat kerja, and pergi pasar basah. maklum la..nak kena beli 
bahan untuk masak tengah hari .. sweetkan kalau masak :)
Hari ni menu, ayam goreng, sup tulang and daging.. eh ye ke? lebih kurang la..tp sedap
Alhamdulillah, syukur syukur ye :)

btw, saya nak beritahu, acc facebook saya telah di hack buat masa nie..
Maaf pada siapa yg mencari saya di facebook...

Hari nie, abang dah belikan pendrive baru untuk saya..heeee, 
boleh la saya simpan la sikit file file... sementara aku belum keluar asrama,
Niat mmg nak keluar cepat, tak sanggup dah

Ohye, pagi tadi kat pasar... terjumpa kawan lama di SMK Kamunting, Farah Izni dan Irfani,
hehehe, tiba2 rindu lak... jumpa tp dorang cakap kat saya 
"wahh!!! hg dah makin tinggi la"

Tau tak tinggi dorang takat mana?
Takat bahu saya tuh!!
Hehehe, jangan terasa sgt tau coz biar kecik tp chumeel :)
Saya sebenarnye pun nak jadi chumel bukan jd matured looking tau,
Biar bersederhana...

From left : Reina and Sayumi Michishige


Peace Yo!!! Alaaaa, saya rindu pair ni...tp saya tak sangka Reina akan keluar dari Morning Musume
Reina chan~ doushite??? I need u T_____T tsk tsk ... why u leave Morning Musume, I want to listen ur song more

Sayumi chan~ please dont tell me u also will go out, I will lose all my aegyo and cutie idol... You are such my fav idol ever!! No one ever replace u in my life ..tsk tsk ....


0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)