Hai, apa khabar semua, 

Awak, awak? awak sihat kan? Syukur alhamdulillah  :)
Saya sini sihat ...tp saya risaukan ayahandaku yg sedang demam, nampak teruk membuat aku risau :(
Ayahanda, moga ayahanda cepat sembuh tau ...



Hari sabtu dah berlalu, rasa cam kejap sangat masa :(
Esok dah hari Ahad tp kan saya tak study lagi...aishhh...


Hari nie, whole day saya stalk facebook, aiiishh, apa daaaa!!!
Bila study je asyik ngantuk memanjang..ish , sabar sabar ~

Tadi petang kitorang kan dinner dgn family di luar, makan malam diluar, lama gak kan,
Macam biasa la, pesan Fresh Orange and Nasi Goreng Ayam jee .... 
sambil makan tu, mama tegur pasal cincin di jari manis saya...hahaha, saja je pakai

p/s : saya masih single okaiih? :P ada cincin tp hati belum dimiliki :D

Tp saya mmg suka pakai cincin tu, al maklumla..cincin tuu cantik ..hehehe, kite suke tau 

mama kan dia cakap la pasal kahwin waktu makan tadi, 
Dia bagi tau anak angkat dia dah nak kahwin, Alhamdullilah, dia dapat jodoh dia juga :)
Tahniah Abang Adi, ko tak kenal aku pun takpe...

Ayahanda ada mentioned dia nak abang aku kahwin 3-4 tahun lagi, 
hmm...maknenye umur dia 27 baru kahwin ye tak? Okey la tuu..

Tp mama lak cakap, " kalau macam tuu, kakak pun kawin 3-4 tahun lagi, sama dgn abang kau"
Mak aiihh??? Awalnye mama? O_O

Biar betul, naik pelamin sama2 dgn abang ke? 
Then kan, abang cakap kat mama,

" Mama kalau nak cari calon untuk kakak cari kat indo tau..."

LOOOLL!!!!

Abang saja perli saya tau !!! >_____<

Cih, muka saya jadi merah waktu tu, tak tau nak cakap apa D:




0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)