Alhamdulillah ~ Akhirnya saya diberi kesempatan untuk hidup pada hari nie lagi
Terima kasih Allah :)

Assalamualaikum semua 

Hari ni hari ahad... hari cuti untuk semua tp hari nie sbnr adalah hari saya nak elakkan..
Sebab apa ye?
Sebab saya tak nak balik asrama ... tu jee saya tak mau sekarang nie... 

Sekarang nie, saya tgh pecahkan kepala saya untuk membuat objektif kajian, nak main hentam pun tak tau nak hentam apa, NO IDEA giler ni!!!


Alahai, sabar je la >___<
anyway, pagi nie menusuk hidup bau nasi goreng agaknye...alahai, makin lapar aku dibuatnye..
Sabar sabar ye perut~ lalalala :c

Tp malam tadi saya mimpi saya dapat idea nak buat objektif kajian pengajian am, 
Bencinyee.... dah salin dah dalm mimpi tu tp tak ingat Q_____Q

0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)