Assalamualaikum semua

Okay saya nak minta maaf semua coz saya tak dapat nak posting blog banyak semalam
Banyak cerita sebenarnya nak dikongsikan tp takde kesempatan
Semalam je asyik tidur memanjang.. badan nak balas dendam la pulak T___T

Okay, first,, saya nak katakan.. pada tanggal 14 Januari 2013, semua tau tak, saya dapat lihat firework pada  waktu malam, sungguh indah
Waktu tu kan, saya rasa seperti seronok, tp kan terdetik hati saya teringat kan seseorang
Hihi, sebenarnya saya tak tau siapa kah dia, 
Akan tetapi, waktu tu saya terasa saya rindukan seseorang
seseorang yg saya tidak ku kenali..agaknya..tp saya seakan seperti tahu senyuman manisnya itu
Siapa la agaknye ye? ish3

Well, tu mmg kenangan manis laa... tak leh nak nafikan..
Alangkah bagus saya tahu siapa la orang tu ye :)

Saya kebelakangan nie amat tertekan,
Pelbagai tekanan saya hadapi
Saya tidak tahu bagaimana nak hadapi
Hampir putus asa
Hanya Allah tempat pergantungan saya sekarang nie

Saya tertekan dgn kehidupan saya di asrama
Dan saya sudah nekad untuk keluar dari asrama
Cukup la derita saya selama nie
Saya dah cukup sabar dgn semua nie
Saya dah tak mampu nak menangis lagi
Tempat tu bukan untukku

Saya minta maaf kepada warga ASMKDB yg mengenali ku
lepas nie, saya bukan warga kamu lagi
Saya tidak mahu kembali lagi
Tp kalau nak jenguk2 tuu
Insyaallah

Saya perlu bergerak ke luar untuk mencari maklumat
Dunia saya dgn budak asrama berbeza
Dunia saya hanya sama dgn budak asrama dari universiti
Saya perlukan pelbagai kemudahan
Bimbingan tu hanya sampingan 

Saya sayang asrama tu tp saya tak mampu bertahan lama di sana

Saya doakan semua berjaya di sana, maaf saya tak sekuat korang semua
Teruskan hidup dan usaha anda 


Okey, ni hasil karya dari saya

hehe, saya lukis tak bape lawa tp hasil warna tu daripada adik kesayangan saya Izzah mmg lawa
Saya jeles tgk dia pandai mewarna, syabas!!


Kata Hikmah --> Perempuan tidak perlu mendekati lelaki untuk mengetahui siapakah yang Allah takdirkan untuk dia ~

Yang Allah takdirkan untuk kita akan tetap datang walaupun kita mengelaknya ~

Peliharalah maruah agar dengannya kita boleh menuntut janji, bahawa lelaki yang baik adalah untuk perempuan yang baik ~

Begitu juga sebaliknya ~

Wasalam :)


0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)