Alhamdulillah, saya diberi kesempatan untuk update blog saya yang tak seberapa nie la katakan..
Ish ish ish ~

Semalam letih tau.. nak tau sebab apa? sebab makan banyak sangat...hahahah
Gurau jeee... smlm saya dipaksa masuk pertandingan lukis poster sempena Maulidur Rasul
yay!!!! Maulidur Rasul ~


Seronok la dapat memeriahkan hari Maulidur Rasul.. sebab apa?
Sebab Sayang Nabi Muhammad s.a.w
.


Jom jom kita selawat ke atas Nabi Muhammad :))
Heehhe..

anyway, sambung topik kena paksa lukis smlm ..
Semalam balik sekolah je tiba2 budak bilik cakap

"Kak, nanti akak masuk pertandingan lukis poster malam nie"

Perghhh...kena buat camnie la lemah sangat nie >_<
Anyway, aku tak leh nak kata apa2 je la

Temanya Wasatiyyah Tonggal  Tonggak Perpaduan Ummah 

Aku lukis je la ikut suka hati, tapi truly memang ambil masa :c

Sabar je laaa

Hari nie, sambutan maulidur Rasul sangat menarik... Alhamdullilah :)
Seronok juga Ukhuwah semakin rapat diantara kami semua, rasa cam sayang nak keluar hostel...ntah  ~

Anyway, insyaallah, saya akan balik ke rumah esok, hari nie just pergi cybercafe buat assignment yg bertimbun la katakan :)

Kita jumpa di lain kali ye ..Insyaallah 
Salam ukhuwah semua 



Kata Hikmat --> 
ALLAH memberi kita:
~> 2 kaki utk berjalan..
~> 2 tangan utk memegang..
~> 2 telinga utk mendengar.. 
~> dan 2 mata utk melihat..

=> tetapi mengapa ALLAH hanya menganugerahkan sekeping hati kpd seseorang untuk kita mencarinya...
itulah namanya CINTA....
Cinta ALLAH ialah tahap yg terakhir dan teratas.Tiada tahap lagi selepas mencapai cinta kpd ALLAH..CINTA MANUSIA memang menyakitkan,CINTA ALLAH jua yg mendamaikan.CINTA MANUSIA manisnya sementara,CINTA ALLAH manis selamanya.CINTA MANUSIA tidak kekal.CINTA ALLAH KEKAL smpai ke syurga...
Semoga kita menemui cinta ini,Aamiin...







0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)