Okay lets counting how many day I didnt blogging :(

I'm baddass!! I knew I MISS THIS DAMN A LOT!!

But I'm totally busy ~ with assigntment, sort of homework, a lot a lot and make me get not enaff sleep QAQ
/throw away everything/

Harap semua sihat alahai ~ Saya ni la yg tunggang langgang 
Banyak homework bertimbun cikgu bagi tp tak siap2 coz takde nampak masa free -___-
Alih alih hari ni plan nak buat homework tp kena pergi volunteer ambil KURSUS Pispa!! Tu bukan rela tp terpaksa QAQ

Takpe laa..lupakan pasal tu, tak mau tak mau nyesakkan kepala ◕‿‿◕
Kita enjoiiihhh yee ... 
Anyway acc fb saya sudah di deactivated kan T ^ T ada orang hack saya, tak tau la nak buat apa,
Actually saya leh solved tp malas, biarlah cuz saya nak mulakan hidup baru ~
Saya mmg buat acc lain tp saya gunakan acc tu sbg roleplayer acc.. Sebab apa ye? sebab saya roleplayer laa... Saya dilahirkan jadi roleplayer yg hebat? hahaha ..acah jee ... anyway roleplayer mmg best cuma bukan semua orang leh terima dunia camtu... orang kata fake la apa laa.. padahal kitorang takde fake cuma kitorang just pakai nama idol and post la news news pasal idol, kitorang pun fans juga , jgn la marah roleplayer.. Tp roleplayer sekarang banyak sombong, susah nak communicate, aiishhh , dunia dah lain ! 
Saya lebih suka roleplayer artis perempuan jepun, rata2 orang lebih suka jadi roleplayer korea tp saya tak suka coz saya lebih suka jadi chuumel berbanding sexy :P

Artis jepun orang tak minat? ehh come on laa!! saya dah expert bab2 rp kan jepun, dah bape ramai saya tackle dgn kechomelan tuh, senang jee, nak bandingkan korea, hape pun takde -_-'' harap je lelaki cakap bias tu and ni, padahal cari lain gak xD tuu la jgn ikut kehendak laki je, yg penting buat apa kita suka 

And saya baru2 ni dah dapat dah sorang jadi rp couple saya, fuh fuh dia jadi BTOB member ilhoon ~ sukeenyee saya, and in fact dia also malaysian and baya saya...hahahaha...bangganya saya xD


0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)