Hey guys, Saya kembali :)
Ada yang rindu saya tak? aduuuh, takde? Q__Q
Okaaiih la takpe , merajuk jap :P

Anyway hari ni penat kerja di JPAM, ala kerja just belajar dulu as newbie :D
Tp syok gak, kitorang di bawah seksyen ...err maksud saya , Saya masuk seksyen Penyelamat xD
Hahahaha, caye ke saya penyelamat? :P Muka cam bukan penyelamat ><
Okaiih saya tahu, sedar sedar 

Tp saya dapat banyak pengalaman pasal ni , belajar cara nak ikat tali, pakai strecher (ye ke tulisan camtu >_<)

and yg best sgt belajar panjat turun bangunan ,...weeee <3



Ingat senang? Ini perlukan kekuatan fizikal dan mental tau

Latihan ni selama 10 jam dah berakhir


Yah! ni masa ni saya dapat pegang ular, rasa seronok lak xD walaupun kejap takpe, tp ular besar ni takleh pegang , kang dia yg pegang saya , susah lak :P Saya pegang ular standard size hahahaha 
Ada lak standard size xD pelik pelik


Dah sampai masa untuk kita berpisah, huhu, King Edward IV and SMK Doktor Burhanuddin, good combination, we are comrade :D

Good LUck!!


0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)