Semua sihat kan? hehehe.. saya sihat.. Alhamdulillah cuma tiba2 je sakit perut ><
Meragam je pagi-pagi nie... Hari nie plan nak siapkan assignment yg tergendala kerana malas saya
Aiiishh, camne nak insaf ye, asyik malas memanjang :'(

Smlm hari yg lucu xD
lucu atau happy lebih kurang gitu la :D
Saya belajar memasak dgn mama saya ^,^
Pasta Carbonara... ala barat la..hahaha

Tp banyak bahan campak je.. takpe, yg penting sedap...kenyang habis!! Alhamdulillah :)
Petang smlm , saya saje je  chat dgn kawan abang angkat saya kat indo..hehehe, saja tanya khabar coz lama tak jumpa :) Rindu diorang, Reza dan Ridwan... kalau abang angkat saya tu Sarwen, jgn nak cite la.. mmg, dah lama tak menyakat dia, benci dia suka usik orang!! hahahaa xD
Tp saya suka usik Reza dan Ridwan, dulu Ridwan suka usik saya tp lepas lama tak jumpa dia tak ingat dah bila jumpa balik.,.tp dia cepat malu bila orang nyakat dia dgn saya..hehehe... kawan dia reza suka promote dia kat saya sampai dia naik malu la...comel pun ada :) Reza saya tak leh kacau sgt dia dah ada awek, dia takut awek dia marah so saya faham la pun, tak pe takpe ^-^ yg penting friend friend 

So saya usik Wan je laa... tu je leh pun, hahaha, saya tahu dia jenis memain... tak serius pun so saya layan je la tp dia tu manja, saya cakap la saya pun manja... Dia direct cakap " Kalau camtu kita mmg takde jodoh coz kita dua ni manja, saya nak yg matang" 

Hahahaha!!! Okey mmg pun, saya pun sbnrnya nak yg matang xD tp lawak dia direct je jawab..at least awak honest ye? :) Kita kawan.. BFF pun takpe xD
Lepas puas chat dgn reza dan wan baru la Wen abang kesayangan tu nak muncul... direct je saya cakap " I hate you!!!" Then dia terkejut.... dia kata, alaa, tau la imouto(adik) rindu abang :')
Saya nafikan je,, saja nak sakitkan hati dia...tp saya tahu dia tak ambil hati pun, hati dia nie lembut ^_^ 
Tp dia tahu siapa rindu dia, hahaha... siapa lagi kalau bukan teman baik saya eyn chan ye tak?
Mcam mana dia tahu pun saya pun have no idea for that .. sorry eyn chan!!!
Saya suka korang semua, layan saya baik sangat... mmg sayang giler kat korang... Hope understand what I mean, you all is my family... without u, I got encourage to going forward in my life... Alhamdulillah saya dapat keluarga seperti awak semua ^_^ Syukur2 Forever love



0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)