Saya kembali lagi tau, eheheh... setiap hari la kut update blog...pfftt..ye la tuu...
Sekali sekala je, kalau ada masa free baru buat... 
Smlm pun promote blog kat fb... hehe.. tak seberapa, anyways saya lihat blog orang lain sangat cantik
saya nak update tp saya rasa malas... nak tambahkan gadget takut lambat coz internet saya mmg dah slow
Biasa la, pakai broadband...

Ish, apa saya melalut ni... anyway, hari ni mimpi seronok juga tp cam pelik gak...
Mungkin atas dasar saya tergila gilakan atau just mimpi je ?
Saya sering termimpikan seorang classmate saya cina bercakap dgn saya, bunyi cam rapat sgt
Padahal saya ni dgn laki bukan taknak cakap cuma segan.. saya bukan sombong tp terus terang saya tak reti mulakan dulu perbualan, biasa orang yg cakap dulu dgn saya baru saya akan meneruskan .. itu la sifat saya..
Ada yg mengatakan saya nie sombong..Maafkan saya,,, jangan salah faham ye :) Saya nie pemalu sikit.. nak keluarkan suara tu kadang2 nak nangis...

Saya baru siapkan satu chapter untuk novel saya :)
Tp saya belum lagi post di site tuu, rasa cam malas sangat...
Tuu yg tgh boring tu layan je la Kpop.. hahaha.... mama selalu bising asyik kpop je memanjang..
Tp saya bukan nya gila kpop sangat, saya ni 50/50 kut? hehehe
Saya sebenarnya peminat setia anime, Jpop all sort of Japan stuff 
Saya kagum sangat dgn perkembangan jepun

Peace!!! suka gak pada dia nie, tapi saya tak leh rampas coz dah ada Sandeul, hehe
yg ni adik saya punya bias :D




0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)