Saya tak reti nak explained kat awak
Tapi saya terpaksa block awak dari hidup saya
Saya tak mau lihat awak dalam hidup saya

Bukan saya terlalu bencikan awak
Cuma kerana saya melihat awak saja
Hati saya sakit pada setiap detik
Saya dah tak sanggup menghadapi kesengsaraan nie lagi

Saya dah puas bersabar dengan awak
Dengan kerenah awak yg selalu menyakitkan hati saya
Namun saya terpaksa diam dahulu

Tp sekarang, cinta saya pada awak bakal berakhir,
Kita dah takde apa apa hubungan
Saya janji, awak takkan pernah wujud dalam hidup saya
Dan saya mohon, saya juga tak pernah wujud dalam hidup awak


2 Comment Taisetsu na Hito:

Unknown said...

saya sayang kan kamu... =P

~Alia Iman~

AiRin Nur Hidayah said...

Leeya , saya sayang awak juga :*

~AiRiN~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)