Pada tarikh 5 November ada tarikh saya mulakan perjuangan saya dalam peperiksaan STPM

waktu tu sangat genting dan hati saya amat berdebar,

Itu merupakan penentu masa depan saya...

pada hari tu kan saya rasa sangat gementar apabila berada di luar dewan peperiksaan ..tatkala melihat pengawas peperiksaan... 

apabila mereka meminta calon masuk ke dalam dewan,

wah!!! saya rasa nak nangis... Tak mau masuk!!!

Tp apakan daya, kaki kena melangkah masuk...Jadi saya terus masuk untuk mengambil peperiksaan  Pengajian Am penggal 1 

Soalan tu mmg menakutkan saya... truly rasa blur tak tau nak buat pe... Tp kena paksa gak diri buat benda tu... Aiishhh..

Dengan bekalan, usaha, doa doa dari keluarga, guru2, adik2 di asrama 

Saya teruskan perjuangan saya.. sehingga la pada tarikh 8 November 2012

Maka berakhirlah perjuangan saya..

Alhamdulillah.. saya sudah bebas ...

0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)