Why



Dah lama saya tak jenguk blog saya nie, maaf la saya amat sibuk…banyak kerja, hanya sempat bukak fb je,  saya harap semua sihat..

Actually saya ada benda nak luahkan, siapa mau la dgrkan luahan hati insan nie kan? Saya Cuma manusia kerdil… tp saya juga punya perasaan, kebelakangan nie saya dibelengu dengan gundah gulana, segala kerisauan semua datang pada saya…
Hati saya jatuh cinta pada seseorang tp..apakan daya saya…. Hati dia sudah dimiliki… mengenali dia dan menjadi kawan rapat dia sudah bermakna buat saya..tp

Hari nie, apabila dia nampak saya post yg dalam minda saya, saya ingin berhenti dari roleplayer, dia marahkan saya dan minta saya jgn cari dia lagi… Saya takde niat nak lukakan hati dia…. Tp kenapa dia perlu marah saya sampai macam tu, saya dah jelaskan itu Cuma isi hati terasa ingin melakukan tp saya tidak mahu berhenti… bila dia marah camtu and act cold with me, hati saya hancur…

saya tanya yg lain nape dia buat camtu, dorang kata, dia ambil berat tentang saya sangat2 tp kenapa hati saya sakit, bila dia mengatakan itu! di mana letaknya saya dalam hati dia... kenapa dia seolah olah dia mau membuang saya dari hidupnya? 

0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)