Sepanjang hidup saya , saya tak pernah kapel secara serius....
Saya kapel secara online,, x pernah tgk secara live...

Semua benda tu fake kan?
Cakap je sayang, i love u la... wo ai ni la... aishiteru la...
Tapi...tu sume FAKE!!!

Dari dulu kan, saya tak pernah dapat suatu cinta 
Yang menganugerahkan kehidupan yg bermakna..
Saya mengimpikan benda tu selama ni,,

Kenapa sgt susah saya dapat benda ni sume...?
Seolah olah kan...
Saya terasa saya tak layak utk mendapatkan cinta...

Hina sangat ke saya ni...
Selalu dipermainkan lelaki
Langsung tak memahami saya

Bila marah saya, saya terus sabar
Bila dia dgn perempuan lain, saya sabar lg walaupun hati dah jeles
Bila saya nak berkawan , dia marah..saya ikut jee...

Lepas tu, dah dapat orang lain kan... 
Terus tinggalkan saya..
@#$%^

Apa sume ni?
Dah fedup nak bercinta lepas ni,...
Menyusahkan jee

Kepada mereka yg lukakan hati saya sebegini rupa..
Tahniah, kerana kamu berjaya lukakan hati saya 
Congratulation for ur successful n ur effort
You are great to make me cry n break my heart
Because of u, I dont believe man anymore 
Sory to say that
I hate u a lot Mike

0 Comment Taisetsu na Hito:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Welcome To Ai Ling Blog Minna san

Mini Search (ミニブログ)